Khabar Dari Jordan (1)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Saturday, March 28, 2009

Calon Pas Bukit Gantang : ada x-factor



Ditulis oleh Intan Abdullah
Jumaat, 27 Mac 2009 06:43


KUALA LUMPUR, 27 Mac - Calon Pakatan Rakyat yang diwakili PAS pada pilihan raya kecil Parlimen Bukit Gantang, Dato' Seri Mohamad Nizar Jamaludin dipercayai mempunyai x-factor bagi membantu mempertahankan kemenangan kerusi tersebut.

Setiausaha Agong PAS, Dato' Kamaruddin Jaffar berkata pihaknya yakin bahawa kelebihan faktor yang dimiliki oleh Menteri Besar Perak itu merupakan faktor tambahan kepada PAS untuk mengekalkan kerusi tersebut di pangkuan Pakatan Rakyat.

"Saya yakin beliau akan diterima oleh pengundi-pengundi Bukit Gantang di semua peringkat dan kaum," katanya kepada Harakahdaily.

Apatah lagi ujarnya Nizar merupakan seorang yang semakin dikenali dan dihormati selepas dilantik menerajui kerajaan Pakatan Rakyat di Perak sejak pilihan raya umum ke-12 Mac lalu.

"Beliau juga semakin dihormati, popular, disenangi oleh kawan dan lawan malah banyak perubahan serta pembangunan yang dilaksanakan sejak menjadi Menteri Besar Perak.

"Nizar juga cukup dikenali dengan perjuangan beliau memartabatkan hak rakyat,"ujarnya.
Menurut Kamaruddin lagi, dengan sokongan padu orang-orang Melayu dan bukan Melayu khususnya masyarakat Tionghua yang ditunjukkan dalam majlis pengumuman calon pada 23 Mac lalu ianya merupakan signal awal kemenangan PAS pada 7 April nanti. - harakah

No comments:

Post a Comment

.::Imam Hassan Al-Banna::.

Demi Allah Yang Maha Esa, Sesungguhnya tidak disediakan jalan yang mudah untuk menuju cinta Mu..menitis air mata tatkala merindu…menitis air mata tatkala merasakan semakin menjauh…tetapi janji Allah tetap segar dan mekar tanpa pengkhianatan..kerana ku tetap yakini..Allah menyatakan “Wajiblah cintaKu kepada orang-orang yang berkasih sayang kepadaKu”